Презентация The increase of international comparison – A Human Rights Perspective онлайн

На нашем сайте вы можете скачать и просмотреть онлайн доклад-презентацию на тему The increase of international comparison – A Human Rights Perspective абсолютно бесплатно. Урок-презентация на эту тему содержит всего 19 слайдов. Все материалы созданы в программе PowerPoint и имеют формат ppt или же pptx. Материалы и темы для презентаций взяты из открытых источников и загружены их авторами, за качество и достоверность информации в них администрация сайта не отвечает, все права принадлежат их создателям. Если вы нашли то, что искали, отблагодарите авторов - поделитесь ссылкой в социальных сетях, а наш сайт добавьте в закладки.
Презентации » Политика » The increase of international comparison – A Human Rights Perspective



Оцените!
Оцените презентацию от 1 до 5 баллов!
  • Тип файла:
    ppt / pptx (powerpoint)
  • Всего слайдов:
    19 слайдов
  • Для класса:
    1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11
  • Размер файла:
    3.25 MB
  • Просмотров:
    69
  • Скачиваний:
    0
  • Автор:
    неизвестен



Слайды и текст к этой презентации:

№1 слайд
The increase of international
Содержание слайда: The increase of international comparison – A Human Rights Perspective

№2 слайд
Содержание слайда:

№3 слайд
OECD Organization of Economic
Содержание слайда: OECD Organization of Economic Cooperation and Development PISA - Programme for International Student Assessment. IALS – International Adult Literacy Study PIAAC – Programme for the International Assessment of Adult Competencies TALIS – Teaching and Learning International Survey CERI – Centre for Education Research and Innovation Education at a Glance annual publication

№4 слайд
Содержание слайда:

№5 слайд
OECD At a glance
Содержание слайда: OECD ”At a glance”

№6 слайд
Содержание слайда:

№7 слайд
Knowledge Economy No other
Содержание слайда: Knowledge Economy “No other organization has been as globally influential in promoting the social imaginary of the knowledge economy as the OECD…The OECD has been centrally important in articulating and spreading this policy talk about the knowledge economy and the role education, innovation, and research must play in it.” (Cowen and Kazamias, p.445)

№8 слайд
Содержание слайда:

№9 слайд
Rektor Henning L Hkanson vid
Содержание слайда: Rektor Henning L Håkanson vid Palmgrenska samskolan, Rektor Henning L Håkanson vid Palmgrenska samskolan, “Hr Bergmans uttalande, att hela hans skoltid var ett helvete, förvånar mig. Jag minns tydligt, att både han, hans bror och hans far var mycket nöjda med skolan. Efter sin studentexamen har också Ingmar Bergman uppenbarat sig i skolan vid vår julfest, glad och nyter och av allt att döma utan någon känsla av agg vare sig mot skolan eller mot dess lärare. Saken ligger nog till på ett annat sätt. Den gode Ingmar var ett problembarn, lat men ganska begåvad, och att en sådan typ ej lätt inordnar sig i en dagligt ordnad studiegång, är naturligt. En sådan skola kan ej vara anpassad för drömmande bohémer utan för normalt funtade arbetsmänniskor.” Aftonbladet, 3 oktober 1944

№10 слайд
International comparison?
Содержание слайда: International comparison? Children as means or ends?

№11 слайд
Содержание слайда:

№12 слайд
Содержание слайда:

№13 слайд
Содержание слайда:

№14 слайд
Содержание слайда:

№15 слайд
CHILDISM TO SEE STRUCTURES
Содержание слайда: CHILDISM TO SEE STRUCTURES AND PREJUDICE AGAINST CHILDREN CHILDIST VIEWS INCORPORATED IN RESEARCH SEXISM, RACISM, CHILDISM DISCRIMINATION, HARASSMENT AND DEGRADING TREATMENT LACK OF LEGAL MONITORING

№16 слайд
THE UNBARABLE THE HOLISTIC
Содержание слайда: THE ‘UNBARABLE’ THE HOLISTIC VIEW OF ABUSE AGAINST CHILDREN DEFINITION OF EMOTIONAL AND PHYSICAL VIOLENCE, ABUSE, MALTREATMENT ADULTS EXPLANATIONS BASED ON PREJUDICE AGAINST CHILDREN

№17 слайд
THE UNTHINKABLE IN EVERYDAY
Содержание слайда: THE UNTHINKABLE IN EVERYDAY LIFE ’CHILDREN DONT LISTEN’ ’CHILDREN ARE MANIPULATIVE’ ’SHE/HE ONLY CRIES TO GET HER/HIS WILL’ ’CHILDREN DONT UNDERSTAND WHATS BEST FOR THEM’ ’WHAT WOULD HAPPEN IF CHILDRENS VIEWS WERE TAKEN SERIOUSLY?’ ’YOU CANNOT BELIEVE WHAT CHILDREN SAY’ ’CHILDREN HAVE SUCH A LIVELY IMAGINATION’ ’I DO WHAT I WANT WITH MY CHILD’ ’NOBODY HAS THE RIGHT TO TELL ME HOW TO RAISE MY CHILD’

№18 слайд
Содержание слайда:

№19 слайд
Good Practise Beyond PISA On
Содержание слайда: Good Practise Beyond PISA – On CHILDISM And Children’s Rights

Скачать все slide презентации The increase of international comparison – A Human Rights Perspective одним архивом: